2010 - listan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev mamma till världens finaste lilla dotter.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte direkt jag hade några detta året faktiskt...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Finaste Sanna. Och alla mina "nya mamma-vänner".
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Sverige?
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Njaee, möjligtvis vänner på annan ort.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 9 april, då Alice föddes!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag kan vara stolt över lycklig i min roll som förälder.
9. Största misstaget? Oj.. Har nog hunnit ett par under året. Något naiv och blåögd, och vill tro gott om alla men skenet bedrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Min mobil kanske? Och allt fint till Alice.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Babykläder, nan, välling & blöjor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alice!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? En hel drös barnvisor...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag blir gladare och lyckligare för varje år som går!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat, men det kommer till våren!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt & grubblat så förbannat...
18. Hur tillbringar du julen? Med Alice, mamma, bror & svägerska. <3
19. Blev du kär i år? Hmmm... Lite förälskad kanske?!
20. Favoritprogram på TV? Inget jag följer direkt.
21. Bästa boken du läste i år? Bloggar?
22. Största musikaliska upptäckten? Att jag é tondöv?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kväll med mina vänner!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Mös med Alice, hade "kalas" för familj och vänner. Sen party på kvällen med de finaste!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, finns det garanterat men jag fick Alice och det slår allt!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Hmmm leggings/tighta jeans & tunikor? Klänning & kjol + topp mestadels.
29. Vad fick dig att må bra? Dottra, familj & vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Öhh ingen?!
31. Vem saknade du? Hmmm...
32. De bästa nya människorna du träffade? Ett par "mamma-vänner", annars inga nya bekantskapet direkt. Jo en kanske... Sen Becka juh! (dock okt 2009) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0