Tappat lusten...

Eller helt enkelt ingen ork till blogga?
Kan kvitta vilket, känns det som...
Dagarna går i ett här, just nu önska jag där fanns en PAUS knapp!
Inte för vi é direkt super upptagna om dagarna, men tiden bara rusar förbi galet fort...
Om 19dagar é det självaste julafton, och om 4dagar blir min älskade dotter 8månader!
Hur tusan hann det bli december månad i en ögonblinkning?
Galet!
Snart dax att gå i pension oxå väl! *s*

Alice växer & frodas, utvecklas i en rasande fart...
Och hon gör mig så otroligt stolt och lyckligt lottad.
Mitt lilla guldkorn. <3

I torsdags var vi på 8måns kontroll, 71.5cm & 9315g KÄRLEK!
Hon é perfekt enligt Anna (bvc sköterskan) och jag kan juh inte annat än hålla med! *smile*

Det mesta lever farligt här numera, inredning, katter, MAMMA, m.m...
Allt ska undersökas, hängas i, klättras på... Wojne wojne.
Men ack så underbart. Min stora tös.
Ska bli underbart mysigt att fira hennes första jul.
Julen blir hemma hos bror & sambo, vi blir ett 10tal... Alldeles lagom!
Uffe & Becka var snälla och passade tullan i fredags, då det blev en tur på stan med finaste Grebba!
Ack för sällan vi ses.
Ni é underbara. <3



P, gick nyss iväg med dottern... Lite daddytime, och jag ska passa på att ta ett ryck här.
Ullareds påsarna står ouppackade ännu, hehe...
Måste köpa julklappsetiketter, och fylla på älsklingens & monsternas matförråd så får snällt asa mig ut i snöyran i em.

Finaste lilla Natalie, nu tycker jag du haft nog med sjukor & ska få må bra. <3

Nej, lyfta på r*ven och göra litta nytta som sagt...
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Em

Tack för tipset! Så lättare att handla över nätet (:

Vad skönt att du fått ltie avlastning och kunna gå ut, och shoppa o grejor, det behöver man för att vara en bra mamma!

2010-12-06 @ 11:01:45
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
Postat av: sanna

växer på fina tösen :D

2010-12-06 @ 11:34:19
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: sanna

massa kärlek <3

2010-12-06 @ 11:34:27
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0