1 september

En riktigt härlig sensommar dag, solen har värmt gott men man känner att kylan é på intågande...

Lite efter middagstid, begav jag, Alice & mormor oss ner till stan.
Blev ett stopp på subway för frukost, sen vidare mot torget, där vi hade turen att springa på vår underbaring Sanna & X, som spenderade eftermiddagen tillsammans med oss.
Lika underbart som alltid. <3
Min lilla sötnos (och en sliten mamma) fastna på bild oxå minsann... ;)



Och jag tackar min kära mor & Sanna för de härliga odörerna de bjöd på när vi kom hem! :P

Satt och klämde och kände lite på Alice doppresenter när vi landat efter vår tur, massa fint...
Lillfröken satt i sin gåstol & busade... ett par steg tog hon oxå minsann, bakåt dock! Men det brukar va det vanliga till en början! *s*

Försökte få dottra till att ta en tupplur framåt 17, men icke...
Så strax därefter när bror & Becka kom på besök satt en trötter tös tsm med sina nya sjungande/pratande Iggle Piggle - docka vid köksbordet, medans jag förberedde dagens kycklingwok som gick hem hos oss alla fyra.
Alice knapra majskrokar! :)

Lite efter 19, somna gumman gott... vaknat ett par gånger dock... nu håller denna trötta mamma kväll!

Tack & Hej! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

det var mysigt att springa på er <3 haha, hoppas du kunde sova gumman ;) har en liten X som styr min kropp lite till så har inget att säga till om ;) hihi

2010-09-02 @ 10:55:36
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0