9 september - 2010

♥ 5 månader sen den finaste lilla guldklimp till dotter gjorde mig till världens stoltaste & lyckligaste mamma!
Då ett litet pyre på 53cm & 3,8kg, idag 15cm längre & en vikt på 8.4kg ;D
Älskade lilla tulla, du é min värld, mitt allt. Älskar dig Alice! ♥

För 1år sen idag, höll man fortfarande på att smälta den helt underbara chocken att där låg en liten på jäsning i magen, som skulle komma till att förändra ens liv totalt!

Det é minsann ingen dans på rosor att skaffa barn, men jag skulle inte byta ut det mot nåt annat i världen.
Än idag har jag svårt att förstå att jag haft den stora lyckan att få en sådan fin liten dotter!
Nog kan denna lilla tulla testa sin mamma´s tålamod, och dessa sömnlösa nätter sätter sina spår men ack det é juh bara såååå jäkla underbart att få spendera varje minut med Alice och se hennes växa & utvecklas!
Obeskrivlig lycka!

  ♥ 


Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till leon

Stor tösen har blivit :)

2010-09-10 @ 07:47:24
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0