Dagarna...

Bara rusar förbi här!
Snart inne i oktober månad, inte klokt. Dvs Alice går mot att bli 6mån... ½år? Min lilla tös?
NEJ, det kan juh inte stämma!
Hon var juh en liten bebis nyss! ;)

Nu é hon pigg, glad & nyfiken tjej... En riktigt liten clown, som söker konstant efter uppmärksamhet, och gillar att synas & höras! :D
Pratar jättemycket gör hon oxå!

Rullor rundor, numera hela varv! Sitter upp på egen hand, gör "pussljud" med munnen, vet minsann vem hon tycker om & inte tycker om.



Man ser hur hennes lilla personlighet kommer fram mer och mer för varje dag!
En händelserik tid nu, och där händer nåt nytt HELA tiden!
Ingen kan vara stoltare än jag!
Undrar vad jag gjort för att förtjäna detta underbara lilla liv! <3
Nåt bra måst ejag juh gjort? *fniss*

I fredags klippt jag av mitt hår, sen har resten av helgen har vi mest myst här hemma i gott sällskap! ;)



*vink*



Kommentarer
Postat av: sanna

hon är fortfarande liten bebis ju =) hihi! än är hon inte året och fram till dess får man säga bebis (A) tackar för sällskapet igår. mycket mysigt :) love you tjejer <3 och du är dunder läcker i din nya frisyr! WOW

2010-09-19 @ 15:43:50
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Åsa

vilken ljuvlig liten tös =)) o vad fin du blev i håret =))

2010-09-20 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0