Fredag fm...

Alice ligger & leker på filten... Men numera rullar hon juh över på mage så fort man lägger henne på ryggen, och det é INTE kul att ligga på magen för länge (ett par få minuter) för då blir jag sur!
En liten dam med humör, vill jag lova!



Tullan sov mellan 17.30 & 20.20 igår, så hon kom inte i säng förrens närmre 22 så inatt fick jag sova (ÄNDA!) till 03... men hon somnade om(!) Hör & häpna...
Så 05.50 fick man asa sig ut i köket & fixa flaska!
Därefter kan jag inte påstå det blivit mycket sömn...

Ruggit & grått väder ute, piggar inte upp precis! Men men...
Idag? Imorgon? Kommer mammsen hem! Äntligen måste jag säga faktiskt, saknat din tosiga tanten faktiskt! ;)

Inga direkta planer annars...

( P.S Linda; nog allt växer de små liven! ALLDELES för fort! ;) )

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0