Thursday morning...

Fick upp "Monday morning..." när jag skulle skriva en rubrik, men tror inte det passat sig riktigt så här en torsdag! ;)

Med tanke på hur läääängesen det é jag skrev sist, så skulle jag kunna skriva i all oändlighet...
Men jag varken giter det eller känner att det tjänar nåt syfte!

Alice é inne på sin andra vecka på nya dagiset, hon verkade hyffsat nöjd och belåten redan efter första dagen så mitt hopp é, att det kommer gå finfint.
Idag é hon där 1.5timme utan mammsen, jag fick en puss när jag skulle gå och en glad tjej som sa "hejvåååå"... :)
Underbara tös!
Inte klokt vad de "små" liven växer och utvecklas.
Hennes ordförråd é kollosalt stort. Ett minne utan dess like. Hon sjuger och tjoar... och aktiv till tusen!
Inga lugna stunder här inte. Meeeen, JAG ÄLSKAR DET!!!
Otroligt stolt över min vackra dottra. <3

Med tal om annat, så ska jag skicka iväg ett berg med kläder till Klippans barnloppis idag... skulle inte skada om man gick med plus juh, he he...
En krona eller två kanske?!

Snart dax att fixa iordning Alice´s rum oxå, fint redan nu... men ska bytas ut möbler.. (ev måla) sen é tanken fröken ska lära sig sova i egen säng IGEN! :)
Hoppas kan man väl?

Nu ska jag återgå till min kalla trocadero, om en timme ska loppan hämtas sen har vi dejt med mormor. <3

På återseende...


Kommentarer
Postat av: sarah

Fin blogg! =)

2011-08-25 @ 10:31:50
URL: http://scarletsmamma.blogg.se/
Postat av: sanna

det är härligt med livliga barn ! då vet man att man lever, haha :) håller en tumme att du får sålt lite och får in lite kosing ;) hihi! vi älsk er <3

2011-08-25 @ 10:56:47
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0