Allt & inget . . .

Jag é hopplöst dålig på uppdatera bloggen... ;/

Vill gärna, men får aldrig tummen ur. *s*

Hänt så mycket på sistonde men samtidigt inte...
Hur logiskt nu det lät?

Jag é en förvirrad människa, så ni får ta mig som jag é... eller skit i det helt enkelt! :)

Alice é inne på sin tredje dagisvecka nu...
Kändes lite sisådär till en början, eller det gör det ännu...
Ganska vemodigt, och mammahjärtat värker var morgon man lämnar henne. :(
Min lilla flicka, så stor helt plötsligt?
Hur gick detta till?
Satt och la in schemat för Alice igår, och ingen vecka på dagis överstiger 30timmar så det känns bra...
Vill juh inte ha henne där mer än nödvändigt!
Blir till att fixa och trixa de kvällar jag jobbar...
Jobbstart på tisdag! Gaaahhhh...
Två år sen man var "arbetare" sist, men det ska nog gå fint!
Har juh jobbat på samma ställe tidigare, både i köket och i vården... :)

I skrivandes stund har jag golvläggaren här, nya golv i hall & kök!
På tiden, säger jag!

Men ack vad vi trivs här hemma! Lite nya möbler tids nog så blir det bara ännu bättre...
Sen é hemmet komplett, bara mannen i huset som saknas. ;P ha ha...

Finns en person som upptar tankarna en hel del, väldigt röriga sådana stundtals men é samtidgt väldigt glad du kommit in i mitt liv... <3
Samt jag önskar denna människa kunde bli kvitt allt vad smärta heter! Du vet du finns i mina tankar, natt som dag. No matter what...

Näää...
Det var väl alles...
Ska försöka uppdatera lite tätare! ;)

Stort grattis till finaste älskade Alice som blir 15månader idag, mamma´s stolthet du gör mitt liv komplett! <3


Obeskrivlig kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0