Sovmorgon...

Vaknade vid 06 imorse, i ren panik... he he...
Dessa drömmar alltså, var längesedan.
Men inatt har jag haft väldigt märkliga sådana!

Godingen min gjorde slut med mig via sms, och hade inga planer alls på berätta varför...

Så yrvaken och dann, haffade jag mobilen och var tvungen  att kolla inkorgen, men tack och lov var det juh en DRÖM! ;) he he...
Inte vill jag gå miste om min Kristian, trodde inte det fanns kvar så fina människor.
Och tillika till mig?!
Mr Fluffy é min, bara min! ;D

Sen har jag varit i Veberöd & Sjöbo av alla ställen och  turnerat? Jao jag säger juh det, he he...
Men skönt att sova ut ialf...

Ätit frukost i lugn och ro, myst med Lilloz, och snart blir det en dusch och ut i solen och till affären.
Ska baka paj till min karl ikväll. ;)
Hade myskväll igår och då gjorde han till tacos till oss, mumma!

Ha en fin lördag alla raringar! :)

♥ Alice & Kristian ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0