2012 --->

2012 - 01 - 04

Dagen startade bra, en go & mysig dotter & en massa bus & gos. <3
Ett par mysiga timmar hos mormor under dagen.
Men en nattning utan dess like...
Jag har varit lite bekväm, och låtit Alice sova hos mig sista veckorna.
Till största del för vi turats om att vara sjuka 4-5veckor i sträck!
Men i söndags gav jag mig tusan på hon skulle sova i egen säng...
Sagt & gjort!
Det tar juh sin lilla tid, ca timmen får man räkna innan hon somnar!
Sen har hon sovit i sin säng till tidig morgon för sen komma in hos mig och gosa ner sig!
Inte mig emot! <3

Men ikväll ville det sig icke alls...
Hon somnade på bussen hem, asade upp henne fyra våningar, klädde av henne och la henne.
5min senare kom hon upp, följde henne tbx till sängs sen började "kampen"...
Jisses!
1tim & 55min senare sov hon, vilket resulterade i en uppgiven mamma, ångestfylld och en känsla av värdelöshet...
Can´t help it.
Kan inte styra hur jag känner...

Oavsett älskar jag min dotter överallt annat, monster eller ängel... hon é mitt ALLT!
Obeskrivlig kärlek. <3
Men trots testar verkligen denna mamman´s tålamod! ;)



2012 - 01 - 03


Galet hur många människor, som låter rädsla för vad andra tycker och tänker,
hindra dom från att bli lyckliga!

Åsikter kommer folk alltid att ha,
men man gör sina egna val och lever sitt eget liv!




2012 - 01 - 01


Ett helt nytt orört år, och en helt ny blogg!
Ut med det gamla, in med det nya!
Lämnar allt gammalt bagage i 2011, och siktar på ett positivt 2012 med hopp om ett år som för med sig mycket gott!!! //Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0