3 dagar & 10 timmar

Sedan sist jag skrev...
Dock av förklariga skäl! Dock vill jag inte gå in på allt här & nu!
Lite turbulens har det varit & kommer att va?
Jag vet inte...
Tiden lär utvisa.

Dagarna har även gått åt att förbereda lilla älsklingens dop imorgon.

Igår bakade mamma & jag, kanelbullar tillsammans... 69st för vara exakt. *s*
Och jag gjorde även havre & vitchoklad cookies.

Hade en dejt med Sanna & X i onsdags på stan, mysigt som alltid... <3

Idag hämtade jag nycklarna till lokalen sen åt mammsen & jag lunch på stan, fixade det sista inför morgondagen och efter ett x antal timmar knata vi hem om och hämta allt som skulle till lokalen och begav oss dit.
Jag "dekorerade" & hade mig... Mamma roade lillan, morbror likaså... Han var duktig & laddade melittapåsarna med bönor. *s* hehe...

Så nu tror jag allt é klart, har säkert glömt nåt... Men men. :)
Nu kan jag vara stolt att jag fixat allt åt min lilla solstråle på helt egen hand.
Finaste lilla Alice, snart 5mån... Jisses. Min kärlek för dig é obeskrivlig. <3

Och imorgon får dottra sina namn, och det hålls fest. Härligt. ;)

Så nu ska jag krypa till kojs, och försöka ladda batterierna lite...
Smånervös inför "pärsen" i kyrkan, hmmm.. men längtar att få träffa alla som kommer och delar denna dag med mig & lillan. <3

Tack & Hej!


Kommentarer
Postat av: Åsa

hoppas ni får det riktigt mysigt o att all turbulens inte bara är av ondo...Ha de godis du o liten

2010-08-28 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0