Dilemma...

Något frustrerande, skrev ett lååååångt inlägg som försvann! *suck*

Men åter till rubriken, har ett stort dilemma!
Jag har världens underbaraste grannar, kanske inte så konstigt då en av mina bästa vänner bor två trappor ner. ;)
Världens finaste Jenny! (med familj) <3
MEN! Jag sitter i en knivig situation...
Jag har en fönstertittare! En ful jäkel, lång spetsig trut, ögon som står ut och galer högt och jävligt!
Ryser av bara tanken på hnm!!!
Imorse kl. 08 stod han och knackade på fönstret och jagade mina "bollar"... ;P

Nu tänker ni nog jag blivit skvatt galen, eller inte blivit men att det blivit värre! *asg*
Nej då, jag har inte helt mist förståndet!
Jag har "fått" en FISKMÅS, som gör oss äran att hälsa på varje morgon!
Usch rälig é han, he he...
Men ska nog allt bli kvitt fanskapet! ;)
Något som har en luftpistol? Nej usch och fy, jag é ingen djurplågare men kan verkligen en fiskmås räknas som djur? ha ha...

Aja, time will tell! :D

Tack för idag finaste Sanna & Malcom och världens bästa grannar. <3
Ni é guldvärda.

Godnatt!


I don´t like YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0