Kaviar - gele

Min uppdatering é väl lite sisådär...
Har för mycket som snurrar i huvudet just nu!

I måndags fick Alice sin 1års vaccination.
Blidde en del tårar, men ett tag i famnen så var allt lugnt igen.
Mamma´s underbara lilla älskling. <3
79cm lång & 10845g, alldeles perfekt! ;)
Får alltid sån beröm av BVC-sköterskan, så man inte annat än vara STOLT!

Nu sista dagarna, har hon gått ett par steg på egen hand vid flera tillfälle utan att vara medveten om det.
Duktig tös! Så nu dröjer det nog inte länge innan hon knatar fram... ;)

Idag åker Alice till sin papps, och kommer hem först på söndag eftermiddag.
Blir alltid extra känslig och på ett uselt humör när det é dax...
Men hon behöver egentid med sin papps oxå.
Och på ett eller annat vis, ska man väl få tiden till att gå utan att sakna ihjäl sig!

Ikväll blir det god mat, som jag slipper laga... he he... och en massa mys.
Så kvällens planer kan nog få mig på andra tankar om inget annat. *s*
Blev tillfrågad om kina-date oxå, men tiden räcker dåligt till så får hoppas det kommer ett nytt tillfälle snart! ;)
Imorgon har jag inte en susning om vad som händer, Annika é sjuker så min partydate uteblir...
Någon som har nåt bra förslag tro?

Nu sover trollet, sen blir det en massa gos innan P kommer och hämtar henne runt 15.30.

Måste oxå påpeka hur enormt bra vi trivs i nya lyan! ;D Love it!

Ha en toppen dag i solen! Tack & Hej


                                      <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0