Avverkat...

Min första jobbevecka!
I tisdags morse tjöt larmet igång 05.20, så då var det bara till att asa sig upp ur sängen.. he he..
Alice fick sovmorgon till 06.00. :)
Efter jag lämnat trollet på dagis, styrde jag cykeln mot jobb och första arbetspasset...
Gick över all förväntan. Stort plus att man varit på stället tidigare, än om det é mycket man ska ta in!
I onsdags jobbade jag 14-21, kan juh säga jag föredrar att jobba morgonpass. Men men...
7-14 i torsdags, och längtan efter Alice var enorm och timmarna gick saaaakta... men lååååångt om länge slog klockan 14, och jag gasade iväg på cykeln och fick hämtat min älskling! Kärlek!
Mys till max hela torsdagen, och kvällsbesök hos A & S sen somna mitt troll gott och igår spenderade vi dagen med mormor och tog en shoppingtur med mormor... Landskrona runt!
Kvantum, Netto, Jysk, ÖB, Infarten... Lunch på Kina, och därefter CG!
Timmarna sprang iväg fort, och när vi kom hem 5.5timme senare, kom Patrik & hämtade Alice!
Saknar henne till tusen, men hon behöver sin papps oxå har jag hört! ;)
Denna helgen é jag ledig, och nästa jobbar jag... Men det é Patriks helg oxå, iochmed jag haft två i rad så förhoppningsvis går jobbehelgen fort... och denna helgen inledes med pizza & mys igår med trevligt sällskap, idag under dagen har jag inte en susning vad som händer... Ikväll vankas det party här hemma. :)
Imorgon kommer älsklingen hem, och ordningen é återställd...
Ledig måndag, och då ska vi fira finaste Sanna och bjuda henne på lunch istan! Kärlek!

Tack & Hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0