3 dagar . . .

Av 2010...
Galet vad dessa 362dagar har rusat förbi.

Men det går juh inte att förneka att det varit det bästa året i hela mitt liv.
Min älskade lilla Alice kom till världen, en högsta dröm som blivit till verklighet.
Oerthört lycklig att fått gåvan att vara mamma till denna underbara lilla tös.
Livet får en helt ny mening!

Kan skriva romaner, om hur jag känner för dottra min, men det é juh en självklarhet att hon é mitt ALLT och jag älskar henne oändligt mycket och skulle offra allt och lite till för henne!
Utan att blinka!
Mamma´s guldkorn. <3


(2 dagar sen.)

Inför 2011, finns det lite blandade känslor.
Min "lilla" tös ska börja på dagis! Redan?
Nej, det kan inte stämma. Men tyvärr gör det, det.
Men mycket spännande att vänta oxå...
Tanken é att hon börjar 1maj, men allt kan ändras.
Jag hoppas på kunna, börja min utbildning...
Yrkesutbildning i Malmö eller Hbg, inom Kök & Restaurangbranschen...
En dag kanske man é färdigutbildad kock, om allt vill sig väl?
Man vet aldrig vad ödet har i beredskap. :)
Kanske inte blir några studier överhuvudtaget nästa år, utan man får jobb?
Det é juh ett par månader till. Men visst finns "framtiden" i tankarna...

Framtiden för mig & finaste lilla Alice!
♥ Du & Jag, Jag & Du ♥

Imorgon ska vi ha "nyårsmiddag" med familjen, då Uffe & Becka é bortresta på nyårsafton.
Äta gott, vi 5 i familjen och bara mysa. Underbart.
Självaste nyårsafton kan jag vara utan, alltid samma "ångest" varje år...
I år é jag ialf inte ensam, utan har Alice. Men utan planer likväl.
Aja, that´s life...

Grubbla inte över det du saknar, utan glädjs över det du har och va rädd om dina nära & kära, för livet kommer inte åter. (Lite djup, så här i slutet av året. *s*)

Take Care... *kramar från oss*


Kommentarer
Postat av: sanna

nej du har planer du ská vara med oss :D

2010-12-30 @ 12:47:59
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Em

Vad fint du skriver (: Vilka dagis har ni sökt till och när gjorde ni det? Är orolig över att ha sökt försent.

2011-01-05 @ 20:48:42
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0