Flytt!

Fick ett ryck i tisdags morse, och började dona och ha mig i sovrummet...
Sänkte Alice säng, skulle gjorts för länge sen... men ville minnas det var bra klöddigt när vi höjde den när den satts på plats... Men icke, det fixa jag juh på 5min! ;)
I samma veva fick jag en idé, jag flyttar ut så Alice får eget rum?!
Sagt och gjort.
Har många idéer för hur jag vill skapa ett finfint rum till henne, men det kommer tids nog...
Får ta lite i taget helt enkelt. :)

Dock var natten till igår, KATASTROF!
Men vem kan klandra henne?
Sängen lågt nere, på ny plats och ett ganska "tomt" rum...
Stor omställning juh.
Vaknade minst 1ggr i timmen fram tills 02.30 då hon bestämde sig för hon icke ville "sova" där inne mer.
Så en massa bus i mamma´s säng, sen fick jag henne till däcka lite efter 04 igen...

Inatt har det gått förvånatsvärt bra, knappt jag vågar skriva det.. hehe...
Somnade strax innan 21 och sov till 05.10...
I tidigast laget, men klar förbättring...
Tar juh lite tid att vänja sig. :)

Just nu sover hon middag i sin säng, tittade nyss till henne och mitt hjärta blir alldeles varmt och é så lycklig & stolt över min fina lilla dotter. <3
Obeskrivlig kärlek!

Kommentarer
Postat av: Em

Klart det blir en omställning för lilla pyret när hon inte hör mammas snarkningar längre ;) Men hon vänjer sig! Kram

2010-12-09 @ 19:28:18
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
Postat av: sanna

tar sin lilla tid, men duktig stor tjej :) puss på er

2010-12-11 @ 11:33:06
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0