Insåg...

Nyss att det var ett bra tag sen man blogga. *s*
Som man "tjatat" om tidigare, dagarna går ALLDELES för fort!!!
Inte klokt det é julafton om 6dagar? Sex?! Galet...

Man försöker verkligen ta vara på dagarna och njuta till fullo, men ibland é det lättare sagt än gjort.
Meeeeeen, just nu kan jag dock inte klaga på tillvaron.
Eller jo, fått en jädrans förkylning & hosta...
Det kunde jag vatt förutan!!!

Utöver det mår vi finfint, och själv vandrar man lite på rosa moln! ;D
Varför?
Tja, det säger juh sig själv. *s*
Underbar känsla! Väldigt lääääängesen man kände så här, fin fina DU!!!
I tidigt stadie ännu, men en början på något underbart som förhoppningsvis leder till nåt varaktigt...

I´m hooked! :$


Kommentarer
Postat av: Åsa

de låter både bra o spännande =))

2010-12-19 @ 11:30:42
Postat av: Teresia

Vad mysigt det låter... :) Vart tar ni vägen nu för tiden? Går ni på babycafé eller på måndagsgrupp istället?

2010-12-20 @ 10:04:04
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

men gumman då! jag känner samma ;) hihi eller jaha, det är inte pga mig? tihi <3

2010-12-22 @ 10:11:36
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0