Godkväll...

Sitter just nu på golvet & busar med Alice...
En hand till att skriva med och en till att köra gåstolen fram & tbx! Man é väl kvinna, ha! ;)

Var hemma lite efter 19, efter spenderat en mysig dag hos Jenny, Ebba & Frida i Glumslöv... och djuren förstås!
Massa snack att ta igen & timmarna flög förbi.
Var på en kort promenix runt kvarteret och somnade Alice, sen bjöd fjällan på god mat...
Ris, kassler & currysås! :)

Alice vakna lagom tills jag nästan hunnit äta upp, och var hungrig hon oxå...
Idag stod det kalopps på menyn, stora favoriten!

Lite soffmys med flickorna, innan det var dax att bege oss hemåt.
Jenny & Loppan var snälla & följde oss till bussen i regnet... Usch vad det blåste kallt. *brrr*
Frida uttryckte sig så härligt; "Jag cyklar inte, jag bara blåser"!
Vinden var så pass kraftig så hon slapp trampa! ;D
Och tusen tack för den fina nallen sötnosar. <3

Hemma istan, tog vi en tur till CG & handlade & hade turen att hinna med stadsbussen hem precis när vi kom ut därifrån!

Skönt, mina ben värker men hade överlevt att gå hem oxå men nu slapp jag!
Vet inte vilket fel som é trasigt...
Låren é svullna, stenhårda, muskelvärk m.m! Obehagligt!
Hoppas verkligen det inte é händelsen från förlossningen som spökar. ;(
Får ge det ett par dagar...

Nu ska jag "kämpa" och hålla Alice uppe en stund till, i hopp om att hon KANSKE sover liiiiite längre inatt...
Försöka duger. ;)

Vad har ni hittat på idag, mina kära hemliga trogna läsare? ;P

*vink*


Kommentarer
Postat av: sanna

krya på dig gumman! låter som ni haft en mysig hel dag med jenny och hennes familk <3

2010-09-15 @ 22:09:07
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: P

Är vi hemliga?

2010-09-16 @ 01:23:23
Postat av: Teresia

Du har ett fantastiskt minne. Jag minns knappt vad jag ätit till frukost. :P jag försökte uppdatera bloggen idag men svårt att komma ihåg vad som hänt... fick uppdatera om vad som ska hända. Ha ha!

2010-09-16 @ 10:24:12
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag läser! (har du sett vad ja har skaffat....)

2010-09-17 @ 18:11:25
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0