Vissa...

Perioder bloggar man mer, andra mindre...

Förra veckan var så turbulent, så jag var inte speciellt intresserad av att uppdatera...
Pga många anledningar. Men men...

Dagarna har en förmåga att rusa iväg!

Och temprarturen har sjunkit rejält, speciellt inomhus...
Här é så ruggigt kallt, sover med långärmat, byxoe & hossor. :(
Måste ringa hyresvärden på måndag, borde inte elementen vara påslagna vid detta laget?

Aja, huvudsaken Alice inte fryser!!!

Tänka sig min lilla tös, snart é 6mån?
Hon växer i ilfart, och varje dag gör det lilla livet en till den stoltaste mamma på denna jord! <3




Busungen i sitt rätta esse! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

usch .. hoppas ni får värme där hemma! stora tjejen <3 går fort :) och snart är min bebis hos oss. fan det är läskigt men jag längtar :D

2010-10-01 @ 14:20:55
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Vad söt bild på henne! Du har så rätt, man bloggar när tiden och framförallt lusten finns. Ska du på babycafe på tisdag?

2010-10-03 @ 16:36:15
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0