110405

Suttit & läst en "text" ett par ggr nu, eller många ggr rättare sagt...
Tankarna snurrar... När nånsin samarbetar huvud & hjärta?
Inte i detta läget ialf!!!

Blir jag pressad/stressad, känner att "kraven" é orimliga backar jag av rädsla och risken kan då vara stor man ångrar sig i efterhand... Been there, done that!
I både den ena och andra situationen! Skynda långsamt.

Men sen å andra sidan, tiden é dyrbar... Kan jag anse ialf!
Gäller att värdesätta det man har och det livet ger en.
Visst, mycket på gott och ont.
Men inte heller vill man stå där i slutet och... "Tänk om jag..."

Går inte förneka att jag tänker mycket, men handling säger mer än ord sägs det?
Visst é det så...
Men ord har en stor innebörd oxå, en otrolig sådan...
Jag erkänner, jag é rädd!
Nåt rätt tillfälle finns där aldrig, men man har juh oxå ett val alltid?!
Men det é bara JAG som kan välja hur jag ska leva...
Mitt liv, mina beslut!

Drömmer & tänker gör jag hela dagarna, så nu ska jag SOVA!

Natti raringar. :)

Kommentarer
Postat av: Jag

Vet inte vilken text du syftar på om det var en text på fb så blir jag glad om det var en annan text blir jag inte lika glad. Klart du har rätt i att man aldrig kan veta vad framtiden har i sitt sköte. Men vågar man inte så vinner man inte heller. Tror att den största faran som finns det är att stå där när "tåget" har gått och tänka borde jag varit med på det? Borde inte jag ha försökt att ta min plats och sett vad det ledde till. Visst är det skrämmande att kasta sig ut i det okända, men å andra sidan så om man inte gör det utan hela tiden gör det som man vet hur det blir, så utvecklas man inte som person. Att bara gå runt och vara "rädd" är ju ingen lösning heller. Ja saker kan skrämma men samtidigt så finns det väl andra saker som skrämmer en ännu mer?? Verkar som att du iaf har fattat vissa beslut och om jag inte ser fel och uppfattar saker totalt fel så kan jag bara säga att jag är väldigt glad för det. Men tiden får väl utvisa om jag har rätt eller ej. Kram på dig gumman.

2011-04-06 @ 06:53:54
Postat av: Åsa

helt rätt...dina beslut måste väga tyngst i ditt liv, enbart du själv kan välja åt dig...vill andra välja? ja låt dem gå för jag tror inte du mår något bra i slutänden av det.

Vad det än är för beslut som pockar på din uppmärksamhet så hoppas jag det löser sig till det bästa =)

2011-04-06 @ 08:17:13
Postat av: sanna

Åsa skrev mina ord! <3

2011-04-07 @ 10:44:31
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0