F L Y T T !

Nu äntligen bär det av, ack vad jag längtat efter denna dagen!
Kanske inte själva flytten i sig, men att få flytta in i nya lägenheten!!!
Blev dock väldigt besviken och "nedstämd" när jag såg de nedgångna väggarna, men har blivit erbjuden målarhjälp så inom kort kanske det oxå kan bli fixat. :)
Måste ställa iordning nåt sånär oavsett för nästa helg é det juh  1 - ÅRS KALAS!!!
Hur é det möjligt? Ett år?
Finaste underbara Alice. Det bästa året i hela mitt liv. <3
Och ack vad jag saknat henne sen hon åkte igår. ;(
Men imorgon é vi tillsammans igen.
Ska försöka uthärda!
Nu ska jag plocka det sista, sen hämta släp, nya sängen sen sätter flytten igång...
4:e vån utan hiss, bra val Annie! ;)

Men ser framemot denna dagen, av flera anledningar. *big smile*

BYE!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag vill veta! seså .. titta hit och berätta ;) hihi

2011-04-05 @ 09:57:39
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0