Vem får nu se, alla tårar på din kind...

Wilmer X i högtalarna...
Idag é en sån dag, jag känner jag verkligen skulle behöva få ut allt man går och bär på inombords...
Skrika, gråta, osv...
Men nånstans säger det stopp!
Höstdepp?
Må så vara, men lyckligt lottad é jag som har en stjärna i mitt liv som lyser upp även de gråaste stunder!
Älskade Alice. <3 Finare än finast.
Allt jag gör, gör jag för dig. Finns inget som kan stoppa mig...

Jag vet inte varför, men jag har en känsla av helgens planer inte kommer gå enligt planer...
Fråga mig inte varför, men det känns så!
Hoppas dock inte det!
Dessa få stunder é oerhört guldvärda för mig, och höjer en när man känner sig låg!
Finaste fina. <3 Älska!

Vår underbara Maya väckte oss 0545 imorse, givetvis ville juh fröken Alice inte somna om efter det...
Resultera i en mamma med magont och illamående, då jag avskyr stress och frustration på morgonen!
Inte dottra då, utan "söta rara lilla Maya".... *grrrr*

Aja...

Nu é fröken på dagis, och jag ska strax ner och slänga i andra omgången tvätt...
Dock upptäckte jag sköljdmedlet börjar sina, så får knacka på frugan på G ner och höra om man har en skvätt och undvara. ;P

Ha en fin dag!


Finaste fina Annika <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0