Shopping!

Jag ÄLSKAR rea, och inte för nämna presentkort! ;)
Tog en snabb shoppingrunda på C-syd i eftermiddags medAlicen ღ .

Följande butiker, "tvingade" på mig följande saker ;P --->

VERO MODA: Blå skjort/tunika till mig
GALLERIX: Två kortetui, anteckningsbok & fotoram
CUBUS: Lilarutig tunika till Alicen
NEW YORKER: Grå kort ballongkjol till mig & en randig kofta till mammsen
LINDEX: En bok till Alicen
MCD: Happymeal till mig & Alicen ;P
HARALD NYBORG: Microvågsugn, Golvlampa, Lavalampa till Alicen, Teleskopmopp + refil, Värmeljus, Kryddset & Glödlampar

Tja, vad gick då hela detta kalset på? 1730 svenska kronor!
Vad betalade jag?
Ca 230kr!

Lööööwely! ;D



Kommentarer
Postat av: em

Massa fina grejor! Det är bra med presentkort!

2011-02-06 @ 11:31:13
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0