Spåkulan: Snö betyder tur för din del.

Nog första gången en spådom har STÄMNT! ;)

För igår, när de *piiiip* snöflingorna trillade ner uppifrån fick jag ett positivt besked!!!

ÄNTLIGEN har vi fått en ny lght! :D *JIPPIEEEEEEE* Som jag längtat!
En vindsvåning på väster, 3 rum & kök, 75kvm, badkar & tvättmaskin...
och en GIGANTISK balkong utan insyn! Lovely! :)
Flytten bär av redan den 1 april, så nu går det undan i svängarna.
Oj, vad jag vill shoppa en massa nytt... Men får se vad plånboken tillåter, kostar juh en del med släp, bensin m.m oxå...!
Har redan blivit erbjuden flytthjälp och ni é GULDVÄRDA! <3
Tar tacksamt emot all hjälp vi kan få!
Gud vad härligt det ska bli.
Och vilken motion jag kommer få, när Alicen & jag ska upp och ner fyra våningar ett par ggr om dagen. *s*
Men det é det värt! ;D



ღ ღ ღ


Kommentarer
Postat av: Åsa

massa grattis =))

2011-02-12 @ 16:29:18
Postat av: sanna

stort grattis :))

2011-02-13 @ 11:32:21
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Em

ÅÅH vad kul! Grattis grattis grattis!! Tvättmaskin är guld värd och balkong perfekt att sitta på snart o njuta av solen (:

2011-02-14 @ 19:47:05
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0