:(

Jag öppnar webfönstret, plitar in blogg.se var varannan dag men varje gång stänger jag det igen... :/

Varför?

För det känns som om jag börjat skriva allt som bubblar inom mig nu, så lär det bli en roman och mycket som kanske ska förbli oskrivet egentligen! *suck*

Aja...

Min älskade Alice har hunnit bli 9mån. Det é full rulle dag som natt här hemma.
Undrar vart grynet får all energi från, då hon inte prioriterar att SOVA!
Sover 2-3timmar, vaknar sen é det högsta växlen igen 2-3timmar för sen sova 3-4 igen...
Kan juh säga att det é lite sömnbrist för den mamma, och visst "gnäller" jag men vet ni?
Det tänker jag göra oavsett, det skiter jag i.

För jag älskar min mammatroll och världens finaste lilla troll hur trött, pigg, glad, arg, ledsen, irriterad, lycklig jag é!
För vem kan skatta sig lyckligare än att ha en frisk liten dotter i sitt liv!
<3


Som sagt, vill inte gå in på sista tidens kaos.
Men det kan bara bli bättre...

Saknar min Tjubbapuddiz, en massa mycket faktiskt! <3

Mammsen har opererats för sin struma & knutor i halsen, men é på bättringsväg. Älskade lilla mamma!

Min farbror Erik har gått bort, hastigt och lustigt. :( Många frågetecken kring hans bortgång. R.I.P.

Jag har fått en hård "käft smäll" inte bokstavligt då, men inte f*n blir det bättre för man fäller dessa tårar... *suck*
Skam den som ger sig.

Imorgon döps finaste lille Malcom, och det é en ära vi får vara med och dela hans dag med er. *kärlek*

Efter dopet åker vi till morfar & Lisa, siktar in oss på komma hem på söndag kväll men allt kan ändras...

Nästa helg ska Alice sova hos sin pappa för första gången, många tankar och känslor men hon börjar juh bli "stor" och behöver kvalitetstid med hnm oxå.
Sen har jag hört att jag oxå behöver en paus. Kan det vara så? Jo jag tror nog det. ;)
Men ack vad jag kommer sakna henne. *s*

Nu ska jag fixa & dona lite...

Ta hand om er.


Nyårsafton 2010 <3

Kommentarer
Postat av: Ankan

Saknar dig med fluffiduff, massor <3 <3 <3

2011-01-14 @ 15:40:55
Postat av: Ann-Sofie

Det kommer bli tomt första dagen utan henne i närheten men du kommer vänja dej. Låter hemskt men det gör du. När jag lämnade Amanda på dagis första gången och sen kom hem så letade jag direkt efter henne.

När hon är hos sin pappa så passa på att göra saker du inte kan göra annars och vila.

Går det bra med pappan? De brukar träffas?



Kram

2011-01-14 @ 21:51:25
Postat av: sanna

det var en ära att ni kom och delade dagen med oss! det var verkligen underbart :D underbara alice är stor tjej nu :) härligt när dem växer, men jag måste säga att det är sorgligt också, haha man hinner ju inte med :P vi älskar er <3

2011-01-16 @ 13:03:33
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Em

Tack för din kommentar! Jag tror att det är på bättringsvägen nu, men vågar inte ropa hej än.. det går fram och tillbaka.

Hoppas att du kan kämpa dig tillbaka trots en massa nederlag, men det verkar som du klarar av det mesta! Hoppas att det gick bra att pappa hade Alice (för dig alltså ;), Alice mådde nog prima!). De första gångerna man lämnar iväg är lite ovant och felet, man vet inte vad man ska göra med den överblivna tiden, men snart kommer man in i det och kan njuta lite av ensamheten (:

2011-01-25 @ 07:09:04
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0