Nackont! :(

Mmm, é öm som tusan och stel i nackfaen...
Började redan igår, men inte alls så påtagligt som idag! :(
Får flörta med bror min, om han vill göra lite underverk! *blink*

Hjärtat mitt, ska tvätta idag så får sakna han tills imorgon.
Men jag överlever nog. ;)
Hade en supermysig kväll igår, och fått träffa alla hans kids nu.
Lika goa som pappa sin. *ler*

Älsklingen min kommer hem vid 15 tiden, sen kommer morbror & Becka på middag. :)
Tänkte jag skulle hinna baka en sockerkaka innan dess.
Gubben överlevde min paj igår, he he... Annanas blidde det. Och väl godkänt. *s*
Samt vi åt mixtallrik från "kebaben", gott!

Får motionera så man inte rullar fram om nån månad, ha ha...

Tack för en mysig helg, och många till framöver... <3



                                                          ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0