Lördag fm!

Tanken var att jag skulle iväg & handla till dopet, så Alice & pappsen fick lite egentid...
Men nej, så blidde det icke... =/ Så istället sitter jag & sliter på de nya köksmöblerna & gör mest ingenting! ;P

Katten ligger bredvid, och é nog lagom road han oxå! *s*

Jisses amalia, P kom med en ny outfit på Alice...
En gigantisk randig body, jeans, och randiga strumpor! Halleda!
"Ja men hon ska juh inte ut"! *suck*
Finns gott om kläder som PASSAR! :)
Aja... Jag ska vara tyst!

Har jag lite tur får jag in en extra slant imorgon, HOPPAS!
Dock kommer varenda krona gå till dopet, då man står för alla kostnader själv...
Lokal, tårtor, kakor, kaffe, läsk, dekoration, ballonger... m.m
Men ser framemot lördagen. :) Och träffa alla!
Måste bara hitta en fin klänning till Alice oxå. Skulle behövt en jag med, men det får bli nån gammal trasa som hänger i garderoben! ;P

Jag behöver nåt på mina väggar i köket, förslag?
Det mesta här inne går i vitt, gult & grönt...
E sugen på "megabestick", men det täcker juh inte upp så stor yta..! Mer då?

Härlig känsla att man snart har ett komplett hem, eller det har vi förvisso alltid haft, men att man en inredning man trivs med! Dock é där lite som ska kompleteras ännu, sängram, soffbord, matta, vitrinskåp och en massa fint till Alice rum!
Men man får helt enkelt ta lite i taget, när ekonomin tillåter!
Hoppas på en tur till Ullared i oktober, men får se hur det blir med den saken. :)

Fortsätter & beskådar träden på bakgården... Börjar bli lite smågula bladen, och nån blåst é det inte direkt idag...
Hmmm!

Tack & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0