Sjuker...

Alice fick feber under fredagen, som höll i sig hela helgen...
Lite dålig i magen, men annars inga tecken på "sjukdom".
Men inte mycket till energi och aptiten var väl sisådär...
Åt sin välling & gröt, men sin middagsmat ville hon icke ha. :(

"Isolerade" oss i 4dagar, och igår gick vi ut efter varit hemma dessa dagar...
Var nere på babycaféet & sjöng och busade...
Efter en timmes tid, var fröken helt slut.. åt en flaska & däckade i min famn.
Vilket aldrig brukar ske!
Stor flicka kan nanna själv juh. *s*
Dock visade dig sig att lillhjärtat inte var helt kry... Somnade igen på hemvägen och sov en halvtimme till.
Och på kvällen ville hon icke ha nån mat, var hängig, näsan rann, en hemsk hosta och återigen FEBER!
Gör ont i mamma hjärtat och se henne så krasslig. <3
Ville inte somna ensam igår, så 20.50 kröp jag ner och vi somnade för natten tillsammans med ett X antal uppvak då nappen rymt.
Imorse var hon varm & hostan tycks bara bli värre...
Alvedon, näsdroppar & välling... Sen låg vi kvar en stund och mös bara.

Alice gick med på att sitta i sin matstol/gåstol så jag fick diskat & dammsugat nu på fm, var välbehövligt!

Sen lite mys, och en trött tös... Åt inte mycket välling, fick i henne alvedonen när hon vakna igen efter sovit 10min...
Nu har hon sovit 20min till och é vaken igen... Inte lätt att va liten & sjuker. :(

<3 Mamma´s älskling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0