Min dotter...

E inte direkt känd för att sova, men imorse fick jag mig en "chock"...
07.12? Hmmm... Ingen Alice i MIN säng?
Hur é det möjligt? ;)
Tydligen é det!
Vanligtvis somnar hon runt 20.30, vaknar 01-01.30 för snarka vidare i mammsens säng, sen runt 05-06 slår hon upp sin vackra små gröna? ögon...
Men inte denna natt inte.
Somnade runt 20, och sov ca 11timmar, inte ens nappen har hon fått...
It´s too good to be true. *s*
Än om detta é en engångsföreteelse så...

Mindre intressant, men kan inte minnas när dottra sov en hel natt sist... En period 1 vecka - 10dagar gjorde hon det runt 4måns ålder, men annars så icke...

Man kan juh HOPPAS hon fortsätter? Dock tvivlar jag starkt! :D

Älskade lilla Tulla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0