♥ Välkommen till Världen! ♥

Inatt kl 01.15 efter lång tids väntan & längtad kom finaste lille ♥ MALCOM ♥ till världen!
En liten "klump" på 4060g & 51cm, en riktig  goding. ;)

Det har ni gjort bra ♥ Sanna & Pidde. ♥
Ni kommer bli helt underbara föräldrar.

Och Pappan rapporterad tidigt imorse att mamma & son mår jättebra, så det känns tryggt. :)
Ser framemot att träffa er när ni é hemkomna och kommit till ro.

Nu ska ni bara njuta & ta vara på tiden med finaste lilleman!

Alice skickar massa blöta pussar till sin nya lille kompis! ;)
Älskar er! ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

awe, tack för ditt fina inlägg gumman! jag hoppas orka med vardagen snart igen .. än är det väldigt osäkert alltihop för mig och drar mig hellre undan! men jag älskar er och ser fram emot att träffa er snart igen <3

2010-10-24 @ 11:04:38
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0