Grattis Mamma! ♥

Idag fyller världens bästa mamma 59år!
Gamla senila tanten... *fniss*

Nej, skämt åsido.
Nog kan man inte alltid vara på god fot med varann, men oavsett älskar jag min fina mamma över allt annat.
Och Alice kunde inte haft en mer underbar mormor än hon har!!! ♥

Ska fira mammsen med ett mysigt restaurangbesök tillsammans med Uffe & Becka!
Innan dess ska jag försöka hitta nåt fint till mammsen nere i stan.

Loppis sover för tillfället, Annika nattade. Det tackar vi för! ;) Och tack för besöket! :)

2 (TVÅ!) dagar kvar tills min älskling fyller år, inte klokt vad ett helt år kan gå fort.



Än en gång, GRATTIS MAMMA! Vi älskar DIG! ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

GRATTIS LAILA :D Hoppas du fick en fin fin födelsedag! Huja mig, imorgon är lilla sessan en stor sessa <3

2011-04-08 @ 09:46:39
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0