♥ Grattis älskade Sanna på 25-års dagen! ♥

Alla borde ha en egen ♥ SANNA ♥ !

Till dig min finaste...

Jag kan inte ge dig lösningar till livets alla problem, tvivel eller rädsla.

Men jag kan lyssna till dig och tillsammans kan vi leta svaren.


Jag kan inte ändra ditt förflutna om brustet hjärta och smärta,
inte heller framtiden med sina otalade historier.
Men jag kan vara där, när du behöver mig- för att bry mig om dig.


Jag kan inte se till att dina fötter inte snubblar,
Men jag kan ge dig min hand, så du kan ta fatt i den för att inte ramla.


Dina glädjeämnen, segrar, framgångar och lycka– är inte mina.
Men jag kan delta i ditt skratt.


Dina beslut i livet är det inte jag som skall göra, heller inte döma.
Jag kan bara ge dig stöd och hjälpa dig när du ber om det.


Jag kan inte garantera dig att du faller från vänskap, från dina värderingar eller från mig.


Jag kan bara be för dig , tala med dig och vänta på dig.


Jag kan inte ge dig begränsningar som jag beslutat för dig.
Men jag kan ge dig utrymme för förändringar, utrymme för att växa, ge dig utrymme att vara dig själv.


Jag kan inte hålla ditt hjärta från att brista eller skadas.
Men jag kan gråta med dig och hjälpa dig att plocka upp bitarna för att sätta dem på plats igen.


Jag kan inte säga vem du är.

Jag kan bara älska dig (och det finns det inga tvivel om!) och vara din vän. 
Du é en av de BÄSTA! ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

Ow! Jag gråter <3 är så himla glad jag har dig. Du är guld värd och en helt underbar vän är du. Älskar dig!

2011-06-16 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0