Måndag morgon...

Och med stor tidsmarginal bestämde jag mig för vara bekväm och ta bussen till dagis...
Hah!
Det é juh numera sommartidtabell! Bra där Annie!
Så jag fick snällt resa kollektivt mer än en gång inom loppet av en kort stund, dock tog det nästan 45min(!) till dagis... *suck*
Nej, skärpning... Cykeln é till för användas! ;)



Efter lämnat älsklingen på dagis, tog jag en tur till CG... Det sved rätt bra i plånboken, alla "odjur" skulle ha mat m.m... Torrfoder, Mjukmat, "Lyxmat", Blöjor, Våtservetter... and so on...
Fick tränat armmucklerna om inget annat!
In med sakerna på plats...
Sen har jag slått in paketeter till mitt love Linda, och ätit frukost...
Om en timme hämtar jag Alice igen, och då tar vi bussen ut till Lödde till Linda & kidsen. <3

Sen en tanke på vägen, som slog mig i denna sekund...
Kan man sakna nåt man aldrig haft... (?)

Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0