En snöig söndag i januari...

Sitter i soffan, och mina ögon går i kors...
E sååååå TRÖTT, men vaknade tidigt trots en sen natt sen kunde jag inte somna om igen.
Men men, det kostar att ligga på topp...

Helgen har sprungit förbi, men en vääääääldigt bra sådan!

Efter sjukstuga hela veckan, var jag & Alice istan och fikade med finaste Dorisen i fredags. <3
Nån timme senare, när P hämtat trollet, Doris åkt hem och jag gick och strosade i affärerna fick jag ett trevligt samtal som ledde till en mysig fika och toppen sällskap i ett par timmar, innan jag åkte ut till mamma & åt middag. :)
Hann inte vara hos mamma så länge, då Fiffi kom till stan och det blev lite god dricka & kortspel hos hennes pappa sen utgång och efterfest.
Blev en sen natt/tidig morgon. *s*

Var juh inte helt hundra när jag vaknade igår, he he... Men det rätade ut sig.
För igår vankades en efterlängtad tjejmiddag här hemma. <3
Dock utbröt kaos timmarna innan pärlorna skulle komma, badrumshelvetet svämmade över och min hall stod i vatten...
Långt om länge kom där en snubbe och kollade rören, men 5min sen var han "klar" och min hall ockuperades med handdukar för han "orka" inte ta upp våt-dammsugaren... eller vad det nu heter!
Mitt humör var sisådär... men blev genast mycket bättre av det fina sällskapet jag fick under kvällen.
God mat, kaffedrinkar, många härliga skratt och "mobbing"! ;) Ack vad jag älskar er! <3
Blev en tur på stan även igår/inatt, om man räknar bort svartsjuka människor som inte vet sitt eget bästa så var det en trevlans utgång på Sir Henrys oxå!

Om 2-3timmar é älsklingen hemma igen, saknar henne nåt så otroligt när hon é borta man känner sig inte hel... men hon har juh även en pappa som vill träffa henne! ;)
Kan tänka mig en tös som é helt fascinerad av snön. *s*
Har en pulka ståendes, frågan é dock om den lär komma till användning i år... he he...

Nä, lyfta på lumpan och bestiga mitt diskberg... ;/

Ha en fin söndag! Tack & hej...

Kommentarer
Postat av: sanna

svartsjuka människor kan vi låsa in i en egen bur ;) tackar för en rooooolig kväll :D love ya!

2012-01-24 @ 14:26:37
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0